Carrolajsa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Caroline - 13 oktober 2012 21:29

Har haft en väldigt trevlig lördag idag, jag och min mamma tog en sväng på stan och sedan kom vi hem, lagade riktigt god köttfärspaj och nu har vi tittat film. Nu ska jag ta itu med liten saker som måste skrivas och sedan ska jag slappa framför tv:n. Ha det bäst <3 


 

Riktigt god middag blev det :)

Av Caroline - 13 oktober 2012 08:27

Då var det lördag! Jag har varit uppe en bra stund redan, min klocka ringde 7 idag för jag hade lite saker som behövdes fixas:) Nu ska jag snart åka till min mamma, har inte varit där på ett tag så det ska bli himla trevligt. Något som är mindre trevligt är vädret, regnet öser ner och det blåser bra men det är ju trots allt höst!

Hoppas ni får en bra lördag <3

Av Caroline - 12 oktober 2012 23:09

Vi hade en trevlig kväll med tacos, skratt, prat och kreativitet genom målande :) Har precis tittat på Skavlan och nu ska jag snart krypa ner i sängen. Jag har en lugn helg att se fram emot, hoppas ni också har det, kram <3


  Alla fick vars en liten lapp med en bild som vi skulle måla av och färglägga med valfria färger utan att veta hur det skulle bli, detta blev resultatet, Jesus med ett lamm i famnen ;)

Av Caroline - 12 oktober 2012 17:23

Allt på min lista är avklarat och nu ska jag bara göra mig i ordning för jag ska sticka iväg om en stund. Ikväll vankas det tacokväll på församlingshemmet med en massa härliga människor så det ska bli väldigt trevligt! Men ska stick snart så jag har lite att göra med tanke på att jag fortfarande sitter i mjukisbyxorna ;)
Ha en trevlig kväll <3

Av Caroline - 12 oktober 2012 09:15

Har massa saker som ska göras idag så kände att jag behövde skriva en lista. Jag älskar listor, på så sätt glömmer man inte lika lätt vad man skulle göra och det är skönt att stryka när man är klar med något ;) Har börjat med en av punkterna, plugga så jag får fortsätta med det, ha det fint <3


 

Av Caroline - 11 oktober 2012 22:11

Har jobbat hela eftermiddagen och kvällen men nu har jag ätit och tittar nu på förra veckans X Factor. Trevlig kväll! 


Detta har jag haft på mig idag: 

         

Av Caroline - 11 oktober 2012 11:30

Om en stund ska jag bege mig ut i kylan för att gå hem till min farmor och farfar där det bjuds på lunch. Sedan är det jobb som gäller hela kvällen och som tur är, är det inomhus som gäller idag :)
Ha en bra dag<3

Av Caroline - 11 oktober 2012 09:32

Usch, idag är det kallt! Termometern visar inte många grader och gräset är vitt av frost... Men solen lyser ;)


 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards