Carrolajsa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Caroline - 21 oktober 2012 22:21

Nu har jag pluggat färdigt för idag och ska snart krypa ner i sängen. Imorgon blir det lite plugg, förmodligen ett möte och lunch på stan med mamma. God natt <3

Av Caroline - 21 oktober 2012 20:38

Fördelen med tåg jämfört med bil (förutom miljön då såklart!) är att man kan jobba samtidigt vilket är väldigt bra om man spenderar en tid på tåg som jag har gjort idag. Efter att ha köpt en ny kamera och varit på en mycket trevlig middag hos min mormor är jag nu på väg hem. Jag ska plugga lite när jag kommer hem och sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en trevlig söndag<3



Av Caroline - 21 oktober 2012 09:46

God morgon! 

Har precis ätit frukost bestående av nybakade bullar, mums :) Nu ska jag plugga lite sedan ska jag åka och köpa en ny digitalkamera. 

I eftermiddag blir det middag hos mormor med de närmsta i familjen på den sidan, trevligt! Hoppas ni får en bra söndag <3


 

Körde på lite nyttigare tilltugg till filmen igår, det var väldigt smaskigt :)

Av Caroline - 20 oktober 2012 18:57


Hemma efter en dag med en massa konfirmander vilket har varit mycket trevligt. Det har målats, spelats teater, fikats och gått i fackeltåg upp till kyrkan för att fira mässa. Det blir väldigt många konfirmander när det är kontraktsdag, vi hade kanske typ 110 idag och jag gav ut nattvarden till typ hälften så det var en del ;) 


Nu ska jag äta och sedan blir det till att slappa framför tv:n. Ha en trevlig lkväll <3




 

    

Jag älskar att fota solnedgångar, det är så fint :)





Av Caroline - 20 oktober 2012 11:15

Jag har ägnat morgonen åt att plugga och nu ska jag äta lite sedan bär det av till församlingshemmet där jag ska spendera dagen med att hjälpa till med konfirmander. Ha en trevlig lördag <3

Av Caroline - 19 oktober 2012 23:38

Hemma igen efter en mysig kväll hos vänner. Det blev tacos, Dobidoo, Skavlan, promenad och prat :) 

Nu ska jag snart krypa ner i sängen för att orka med allt jag har planerat imorgon. God natt <3

Av Caroline - 19 oktober 2012 15:27

Vid den här tiden, om en månad ser jag nog snart Istanbul som är första stoppet på min resa mot Kenya. Jag ska mellanlanda där i ganska många timmar så det blir trevligt att se ett annat land också, eller deras flygplats åtminstone ;) Nog pratat om min resa! Denna kväll ska jag spendera hos två av mina vänner (praktiskt nog är de systrar) och deras familj så det ska bli supertrevligt. Har nästan precis kommit innanför dörren så nu ska jag in med matvarorna i kylen och sedan är det dags att gå till bussen. Hoppas ni har något trevligt planerat denna fredag <3



    

Av Caroline - 19 oktober 2012 11:23

Om en månad vid den här tiden sitter jag förväntansfull och förmodligen lite nervös på flygplatsen och väntar på att mitt flyg till Kenya ska gå. Som jag längtar!!!

Men nu ska jag iväg och fxa lite ärenden. Ha en bra fredag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards