Carrolajsa

Alla inlägg under september 2012

Lek

Av Caroline - 24 september 2012 19:14

Då var man hemma igen efter att ha suttit barnvakt åt två urgulliga tjejer :) Det blev mycket skratt och lek och det är alltid lika roligt att jobba med barn. Har suttit barnvakt en hel del tidigare också men det var första gången med den här familjen men det gick bra. Nu blir det till att plugga lite, skulle gjort det hela dagen men det blev bara halva innan vårt Internet slutade fungera så då fick det bli till att städa istället. Nu fungerar det igen så då är det bara till att köra :)

Ska försöka hinna med att titta på X-Factor också så nu får jag sätta igång så jag hinner allt.

Ha det fint <3

Av Caroline - 24 september 2012 11:17

God förmiddag!

Efter att inte ha pluggat så mycket de senaste dagarna utan mest ha läst lite är det nu dags att sätta igång på allvar igen. Jag har spenderat morgonen framför datorn och lyssnat på föreläsningar och det är det jag kommer göra resten av dagen också. Ikväll ska jag sitta barnvakt i ett par timmar och det ska bli himla kul. Nu måste jag dock fortsätta plugga, ha det fint <3



Av Caroline - 23 september 2012 20:40

Det blev en efter bild på hyllan, då den är klar :) Nu tittar jag på X-Factor och sedan ska jag läsa lite. Ha det fint <3


 

Hyllan i x antal delar


 

Hyllan när den är klar


 

Idag körde jag på en svartvit look, gillar att ha en ganska enkel bas men med något mönster någonstans och gärna smycken.


Av Caroline - 23 september 2012 17:49

Nu är vi hemma igen och nu är det dags att bygga ihop hyllan så vi får se hur det går :)


 

En före bild, förhoppningsvis blir det en efter också ;)

Av Caroline - 23 september 2012 12:00

Då var det söndag igen, den här veckan har gått så himla snabbt. Kalaset igår var väldigt trevligt, det är alltid trevligt att träffa släkten. Dessutom var min nästkusin där med sin 3 veckor gamla bebis, så grymt söt! :) Idag blir det en tur till Ikea och sedan blir det plugg. Hoppas ni får en trevlig söndag <3


 

Inte den bästa bilden eller snyggaste bakgrunden men detta hade jag på mig igår :) 

Blus från Gina Tricot, skinnshorts från MQ och skor från Scorett


    

Jag älskar "halsen" på tröjan, lagom u-ringning och spets


 

Jag gillar den här ringen från Gina Tricot som går över två fingrar,jag gillar även mitt nagellack, det syns lite dåligt på bilden men det är väldigt klar silvrig färg.


 

Ett par väldigt sköna och snygga skor från Scorett



Av Caroline - 22 september 2012 18:09

Efter jobbet var det bara till att åka hem snabbt, hoppa in i duschen och snabbt ut och börja göra sig i ordning inför kalaset. Det blev dock väldigt stressigt för min bror behövde hjälp med att packa då han ska åka iväg imorgon och min syster behövde hjälp med att bestämma vad hon skulle ha på sig och när de behöver hjälp vill de ha det nu, helst för 5 minuter sedan men jag hann och nu sitter jag i bilen och är på väg. 

Hoppas ni får en trevlig kväll för det hade jag tänkt! <3



Av Caroline - 22 september 2012 09:22

God morgon! Sitter och myser framför TV:n men ska snart göra mig iordning och åka och jobba i regnet. Regnet öser ner men jag hoppas det ska avta lite :) Ikväll ska jag på släktkalas så det ska bli trevligt. Nu ska jag äta frukost, ha en bra dag <3


   Den här godingen från Pistachia åt jag igår till filmen, gott :)

Av Caroline - 21 september 2012 21:01

Efter jobbet åkte jag inom min farmor och farfar för att hämta en sak och där blev jag bjuden på middag och vi pratade lite. Nu är jag hemma, har lite saker att fixa vid datorn men sedan blir det Tv, tänkte se Skavlan och sedan blir det nog film. Imorgon blir det jobb och kalas så det blir sängen i tid. Nu har jag en chokladbakelse jag ska njuta av. Ha en bra kväll <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards