Carrolajsa

Alla inlägg under september 2012

Av Caroline - 27 september 2012 23:33

Jag hade jobbat på en inlämning som skulle lämnas in idag, trodde jag! När jag skulle lämna in den vid 20 nu ikväll visade det sig att det var en annan uppgift som skulle in idag så jag fick glatt sätta mig och titta på inspelade föreläsningar som jag inte hade hunnit titta på och slå i lagboken för att komma fram till bra svar på den "rätta" uppgiften. Nu är klockan 23.35, jag har varit uppe och i full gång sedan 4.45 och jag är riktigt trött men jag har två uppgifter inlämnade och förhoppningsvis är de tillräckligt bra för att jag ska få några poäng :) Nu ska jag gå och lägga mig för jag har typ tusen saker att göra imorgon också så jag behöver sova.

Hoppas ni har haft en lite lugnare dag än jag, godnattkramar <3

Sol

Av Caroline - 27 september 2012 16:30

Något så ovanligt som att solen sken hände idag när jag kom ut från jobbet, blev nästan bländad ;) Tycker att det mest har ösrengat de senaste dagarna så det var trevligt med lite omväxling. Nu ska jag plugga, har bland annat lite inlämningar att ta itu med så jag har att göra resten av kvällen.

Ha det fint <3

Av Caroline - 27 september 2012 10:51

Igår var min kära vän Victoria hos mig och då bakade vi bullar, hur gott som helst! Vi åt dem och tittade på film och Youtube klipp och hade det trevligt. Sedan blev det plugg för min del och ett möte om en konsert vi ska fixa med kyrkan. 

Idag är det jobb som gäller och sedan blir det plugg hela kvällen. 

Ha en bra dag <3


   

Goda bullar blev det :)

Av Caroline - 26 september 2012 09:15

God morgon! Morgonen är god men det var inte natten. Först kunde jag inte somna så det blev sent, sedan vaknade jag och hade grym huvudvärk men tog en tablett, somnade om och vaknade pigg och kände mig bättre som tur är för jag har massor med saker som ska hinnas med idag. Räkningar att betala, samtal att ringa och mycket plugg. En av mina kära vänner kommer hit om några timmar också och ikväll är det kör och möte som gäller. Nu måste jag sätta igång så jag hinner med allt! Ha det fint<3

Av Caroline - 25 september 2012 21:08

Då var man hemma igen efter att ha jobbat några timmar. Jag hade bara 5 timmarspass idag och det gick snabbt :) Det blev lite kaos ett tag för jag hade tre jobbtelefoner för någon var på rast och så ringde två av dem typ samtidigt och en kund frågade mig något och innan jag hittade vilken telefon det var som ringde och innan jag fått upp den ur fickan gick det någon sekund så jag var rädd att det skulle sluta ringa men jag hann :) Nu ska jag äta lite snabbt och sedan har jag typ tusen saker jag ska hinna med ikväll.


 

Hann med lite shopping efter jobbet också, inte den roligaste men dock så nödvändig ;)

Av Caroline - 25 september 2012 13:25

Det blev lite ändrade planer idag då de ringde från ett av mina jobb och undrade om jag kunde hoppa in och jobba idag och det tackar man inte nej till ;) Jag jobbar till 20 ikväll så jag hinner med lite plugg och städning också efter jobb. Nu måste jag gå till bussen. Ha det fint! 

Av Caroline - 25 september 2012 09:42

Hejsan svejsan! Idag har jag mycket att göra på min "to do list", det ska dammsugas, betalas räkningar, träna och en hel del annat. Först och främst ska jag dock börja med att plugga då det är nr.1 på listan så jag får nog sätta igång så jag hinner med allt. Ha en bra dag <3

Av Caroline - 24 september 2012 22:02

Efter att ha varit inne större delen av dagen är jag helt seg och har känt mig sjukt trött hela dagen så nu blir det till att lägga ifrån sig böckerna och släcka lampan för idag. Ska plugga hela dagen imorgon också så behöver få mycket sömn så jag orkar.

God natt och sov gott <3


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards