Carrolajsa

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Caroline - 28 september 2012 15:20

Efter stressen med inlämningarna igår var jag helt stressad i kroppen när jag skulle gå och lägga mig och det blev inte bättre av att en hårtork typ började brinna. Jag stod på toaletten och skulle precis tvätta av ansiktet när hårtorken, som ligger i badrumsskåpet, sätts igång av sig självt, det börjar lukta och ryka lite lätt och jag ser hur det lyser i hårtorken. Jag känner på den och den är varm så det är bara till att dra ut sladden och lägga ut den på plattorna utanför huset så att det inte kan ta fyr någonstans. Efter det ville jag inte gå och lägga mig förrän jag hade situationen under kontroll, se så den inte började brinna på riktigt där ute och se så det inte hade hänt något med skåpet. Så uppe i varv som jag var lade jag mig för att titta på film men även efter det hade jag svårt att somna så klockan blev nog lite över 2 innan jag lyckades göra det (då hade jag varit uppe sedan 4.45) men känner mig faktiskt ganska pigg ändå. Nu ska jag plugga lite till innan det bär av på läger. Ha det fint <3 

Av Caroline - 28 september 2012 13:44

Nu har jag bokat flyget till Kenya så den 19 november bär det av! Det ska bli så kul att äntligen få uppfylla en av mina drömmar :)


 

Mmm

Av Caroline - 28 september 2012 11:44

Mmm, mätt efter en god frukost bestående av nybakade scones, har varit sugen på det ett tag nu så idag slog jag till ock bakade :) Nu har jag massa saker att fixa för jag ska iväg i helgen, jag är fortfarande konfirmandledare så vi ska på läger nu fredag till söndag. Därmed är hela min helg planerad, hoppas ni har några roliga planer för helgen! 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards