Carrolajsa

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Caroline - 20 september 2012 22:32

Efter en fullspäckad dag är det snart dags för sängen. Jag har hunnit med massor idag; tatueringen är ifylld, jag har varit och shoppat på Väla centrum och IKEA och tittat en sväng på Media Markt. Skulle ha en bokhylla på IKEA men paketet hade blivit lite tungt att ta på bussen så jag får åka dit med någon som har bil istället. På Media Markt skulle jag ha en videokamera hade jag tänkt, hittade dock ingen idag så får titta vidare . Jag hann även med middag och en pratstund hos min mamma och hennes sambo vilket var mycket trevligt. Nu blir det dock sängen för ska hinna med både jobb och plugg imorgon. Sov gott och dröm sött <3


 

Tatueringen precis ny ifylld


 

Lite shopping blev det också idag


 

Firade att jag klarade provet igår med en gräddbulle från en av de bästa affärerna; Gräddbullerian


Av Caroline - 20 september 2012 10:57

Hejsan svejsan! Nu sitter jag på bussen för idag är det dags att fylla i tatueringen :) Efter det blir det en liten shoppingrunda, ska titta på en ny jacka och lite andra nödvändiga saker. Det är riktigt kallt idag tycker jag, fick ha skinnjacka, kofta, sjal och vantar. Det är blåsten som gör det och vi börjar ju faktiskt gå mot höst... Som tur är slipper jag lite av vinterns kyla i år för då är jag i Kenya :) 

Jag önskar er en trevlig dag,kram <3


 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards