Carrolajsa

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Caroline - 19 september 2012 22:38

Efter en bra dag med godkänt prov, stipendieansökningar, plugg och kör är det snart dags för sängen. Hade tänkt att det skulle bli en tidig kväll igår men efter min systers match träffade jag en kompis och varje gång vi träffas hamnar vi av någon okänd anledning alltid utomhus och sitter och pratar i flera timmar om allt mellan himmel och jord så jag var nog inte hemma förrän vid 00.15 och då hade jag varit uppe sedan 4.15 på morgonen så det var en lång dag och nu har jag därför lite sömn att ta igen ;) Imorgon står det mycket på schemat så då måste jag vara någorlunda pigg.

Hoppas ni har haft en bra dag och sov så gott <3

Av Caroline - 19 september 2012 11:27

Ett berg har lyfts från mina axlar! Jag klarade provet som är en förutsättning för att man ska få fortsätta läsa UJIK så nu är det officiellt, jag läser Ujik :)
Jag ska fira detta med att jobba på en stipendieansökan för en dröm jag har haft sedan jag var liten kommer gå i uppfyllelse; jag ska åka som volontär till ett barnhem i Kenya. Det är mycket som ska fixas med det och nu när det första provet är över känner jag att jag verkligen kan ta tag i det :) Så nu har jag lite jobba att göra. Hoppas ni får en bra dag! <3 


    Happy!!!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards