Carrolajsa

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Caroline - 5 september 2012 20:40

Efter att jag hade varit på jobbet och pratat med chefen, hämtat ut mediciner (som gick på 728 kr, inte alls kul!!!!!) tänkte jag gå till biblioteket men det smög sig för de hade inte öppnat så jag gick hem till min farmor och farfar istället och där blev det lunch och så åkte vi och handlade. Jag fick pluggat lite också vilket behövdes! Ikväll var det dags för veckans kör-övning och sedan var det bara till att plugga igen. Nu ska jag få veckans dos av intriger genom Dallas och sedan blir det till att plugga någon timme till innan det är dags att krypa ner i sängen :)  

Av Caroline - 5 september 2012 08:53

Solen skiner, kroppen är inte så öm och näsan rinner bara lite så det känns som om det blir en bra dag. Sitter och väntar på bussen för jag ska åka ut till butiken jag jobbade i nu under sommaren och hämta ett kort för jag ska hoppa in extra nu i helgen. Sedan blir det en sväng till apoteket och biblioteket. Har lite saker jag måste titta upp så tänkte sitta på biblioteket och plugga lite också. Hoppas ni får en bra dag <3



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards