Carrolajsa

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Caroline - 1 september 2012 22:17

Fy vad kallt det har blivit! Jag frös massor när jag stod och väntade på tåget så nu har jag bäddat ner mig under täcket för att värma mig. Vi gjorde chokladpudding innan idag så jag ska äta lite av det till en film innan jag somnar. God kväll <3

Av Caroline - 1 september 2012 21:25

Efter lek och film under dagen vankades det kalas och nu är jag på väg hem till min pappa igen efter några trevliga dagar hos mamma. Imorgon blir det sång med kören i kyrkan och på måndag börjar allvaret med distansutbildning så då har man massor att hitta på igen :) Nu kommer min buss men ni får ha det så bra! 


Månen såg fin ut nu ikväll :)  

Lek

Av Caroline - 1 september 2012 12:48

Idag skulle vi egentligen på fotboll för min bonusbror skulle spela men det blev ändrade planer så det blir nog till att gå till parken istället för att aktivera dem lite. Hoppas bara det inte börjar regna, det ser lite mörkt ut, vi får hålla tummarna :) 


 

Jag hade den här nya vita blusen på mig häromdagen, är lite kär i den ;) Den kommer från MQ.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards