Carrolajsa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Caroline - 7 augusti 2012 15:41

Idag jobbar jag kväll så jag tänkte att oh vad skönt med sovmorgon men tji fick jag. Kl. 7.15 ringde det på dörren och det vaknade jag av men lyckades somna om fast sedan vaknade jag till efter en stund igen, lyckades somna om men vaknade senare igen vid 9 och då gick jag upp :) Även om det blev relativt många timmar jag sov så blev det hackigt så jag känner mig lite sliten men men så är livet! Hoppas ni har sovit skönt och utan störningsmoment i natt<3

Av Caroline - 6 augusti 2012 23:14

Idag har jag fyllt dagen med jobb, cykling, en tur in till stan, middag och tv hos farmor och farfar. Vi har tittat på OS, Lotta på Liseberg och nu Wallander och spännande är det. Så fort det är slut ska jag dock hem och sova, känner mig helt slut och tror dessutom jag har feber, mindre kul. Nu börjar det här igen! 

Av Caroline - 6 augusti 2012 13:51

Så tråkigt väder vi har idag, det bara regnar och är grått! Jag hoppas på lite fint väder nu även om jag jobbar mycket för tillfället är det lite skönare att cykla i fint väder än i regn och det finns fortfarande en del som har semester som nog vill ha fint väder  Men vi kan inte göra mer än att hoppas så det får jag väl göra! 

Av Caroline - 5 augusti 2012 20:50

Nu är man lite trött efter en hel helgs jobb, det blev många timmar men tiden går så fort när man väl jobbar så det känns bra. Jag har tillbringat den korta kväll jag fick med att sitta vid datorn och titta lite tågpriser, lite fina citat och lite annat smått  Nu ska jag snart lägga mig för jag ska upp tidigt och jobba imorgon. God natt <3

Av Caroline - 4 augusti 2012 15:22

Den här lilla godingen hade jag som sällskap igår till tv:n, eller halva för den andra halvan sparade jag till idag  

 

Det är choklad, sockerkaksbotten, nötter och mousse

Av Caroline - 3 augusti 2012 17:08

Nu har jag bokat tid för tatuering så om lite mer än en vecka gäller det  Även om jag verkligen vill göra det och har velat det länge känns det lite läskigt att skriva något på kroppen som aldrig försvinner men det kommer nog bli riktigt bra! Det blev också lite lunch med min mamma och nu slappar jag lite framför tv:n och Project Runway. Jag jobbar hela helgen så det blir en lugn kväll och helg. Ha det fint <3

Av Caroline - 2 augusti 2012 22:38

Här ligger jag och gråter... Jag tittar på den fina, hemska och sorgliga filmen "My sisters keeper". Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att ha ett barn eller syskon som är sjukt och kommer dö, ingen i min närhet heller för den delen, det måste vara hemskt! Usch! Nu får jag sluta tänka på det innan jag tömmer mig själv på vatten ;) 

Jag har haft en bra dag idag med min kära vän, vi shoppade lite och sedan var det dags för mig att jobba. Nu ska jag fortsätta gråta lite till filmen, ha det fint <3 


Av Caroline - 2 augusti 2012 09:49

Hejsan-svejsan!

Idag jobbar jag kväll så börjar inte förrän kl. 15 men innan dess ska det hinnas med mycket. Jag ska städa lite, fixa lite pappersarbete, helst hinna till banken men det bästa av allt, träffa min kära vän Victoria! Så nu måste jag nog skynda mig lite om jag ska hinna med allt, ha det fint<3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards