Carrolajsa

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Caroline - 30 augusti 2012 22:44

Att ha fina människor omkring sig är a och o för att man ska trivas här på jorden tycker jag. Jag tror att vi alla någon gång känner oss som om vi vore den enda personen på den här planeten men man vet egentligen att man har fantastiska personer runt om sig. Hela ens familj, släkt, vänner, gamla lärare och i mitt fall alla underbara personer som jobbar i kyrkan jag är med i. Även om man vet detta är vi ibland lite dåliga på att berätta det för varandra, åtminstone jag. Häromdagen fick jag ett brev på posten och när jag läste det blev jag alldeles varm inombords, fler borde göra som avsändaren här, tack <3


   

"Är så glad att du finns. Älskar dig" Detsamma mamma! Och alla andra jag har i min närhet <3

Av Caroline - 30 augusti 2012 17:01

Morgonen var regnig och grå men nu är vädret väldigt fint så det känns skönt. Efter läkarbesöket (det gick på typ 10 minuter för jag behövde mest ett nytt recept på min astmamedicin) hann jag till biblioteket en sväng innan det var dags för dagens första möte. Mötet gick bra och efter det blev det en kort sväng på stan och sedan bar det hem. Nu ska jag på dagens andra möte om en stund där vi ska planera lite saker inför hösten som ska hända här i vår by. Hoppas ni har en bra dag! Kramar <3

Av Caroline - 30 augusti 2012 08:03

Det är inte jättekul att vakna av att regnet smattrar på rutan och åskan mullrar och dessutom veta att man måste gå ut i detta väder om bara en stund... Jag ska till läkaren idag och sedan har jag två möten under dagens lopp och hade tänkt gå en sväng i stan när jag ändå var där men det känns inte så pepp. Även om det inte är så farligt att bli blöt är det inte så kul att komma dyngsur till ett möte så vi får väl se vad det blir. Hoppas ni har lite bättre väder och att ni får en bra dag!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards