Carrolajsa

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Caroline - 24 augusti 2012 23:40

Har precis sett klart New Year's Eve och det var en trevlig film. Den handlar om en rad olika personer och om hur de spenderar sin nyårsafton och alla problem de stöter på innan de kommit dit. Det kan ibland bli lite rörigt med många personer i en film men det finns många fina historier och möten i filmen. Ett som verkligen satt sig kvar hos mig var mellan en kvinna och en man som firade sin kväll över skype eller liknande då han var stationerad på någon militärbas någonstans. Det är hemskt att tänka att det är verkligheten för många familjer... Nu är det dags att släcka lampan och hoppas på att man kan sova, det kommer en dag imorgon också. God natt<3


 

Av Caroline - 24 augusti 2012 21:31


Efter jag hade varit hos tandläkaren idag så blev jag upphämtad av min farmor och farfar och så körde vi till Palmfestivalen i Trelleborg. Vi gick där en stund och tittade, åt lunch, tittade lite till, shoppade lite och fikade. 




 


Där var mycket folk och mycket att titta på







 



Stor och god fika blev det också.




Jag kände att jag hade lagom med kläder på mig, det var inte för varmt men inte heller kallt. Jag körde på vågigt hår, långklänning, kofta, jacka och converse.


   

Den här underbart sköna långklänningen köpte jag i London när jag var där i våras och jag har tidigare underskattat långklänning för det är himla skönt. Jag är nu ute efter en långkjol också så jag får se vad jag hittar :)













Av Caroline - 24 augusti 2012 09:29

Idag har jag lite olika saker som står på schemat, jag ska till banken, boka läkartid för att få recept och gå till tandläkaren så nu måste jag ge mig iväg för att hinna allt i tid. Ha det fint! <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards