Carrolajsa

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Caroline - 11 augusti 2012 22:32

Efter en trevlig fika och lång pratstund med min mormor bar det vidare till min mamma där det blev mat och vi bestämde oss för att åka ut till stranden för jag ville fota lite under solnedgången och det blev många fina bilder, tänkte lägga upp fler en annan dag men här kommer ett smakprov :)


 

Av Caroline - 11 augusti 2012 13:58

Kom precis ut från jobbet och blev nästan chockad så starkt solen lös ;) Känns skönt med så fint väder när man själv är lite trött och seg sedan igår. Hade det regnat och varit dåligt väder hade man blivit ännu segare. Nu ska jag åka hem till min mormor och fika och prata med henne en stund, ha det fint <3


 

En bild från igår, vi satt i ett växthus där de har ställt in bord och stolar, har gardiner hängande för lite av fönsterna och vindruveklasar hängandes från taket, så mysigt! 

Mys

Av Caroline - 11 augusti 2012 00:19

Har precis haft en supermysig kväll med några vänner. En av mina vänner flyttar till England nu i 10 månader och det kommer kännas så konstigt. Vi har sjungit i samma kör i många år och gått i samma klass så vi har följts åt i många år. Vi skulle egentligen gå ut men jag fick hoppa över det för jag ska hoppa in och jobba och börjar kl. 7 så dansen får vänta tills en annan helg, trots att jag är superpepp. Men nu måste jag lägga mig så jag är hyfsat pigg imorgon. God natt <3



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards