Carrolajsa

Alla inlägg under juli 2012

Av Caroline - 26 juli 2012 23:41

Så skönt väder vi har haft idag också, som jag har längtat! Jag var riktigt sugen på att åka till stranden men jag hade några ärenden att gå i förmiddags och sedan var det dags för jobb så det fanns inte tid till någon strand så jag hoppas det kommer fler sköna dagar! Jag jobbade länge idag och sedan har jag bara tagit det lugnt och nu blir det sängen så jag orkar med att jobba imorgon också. Ha det fint <3

Av Caroline - 25 juli 2012 21:27

Är hemma efter en mysig eftermiddag i Helsingör. Vi gick och tittade i butiker, fyndade lite och fikade. Vi tog båten från Helsingborg så vi fick se på lite fin utsikt också  Nu blir det till att ta det lugnt i soffan för det känns i fötter och ben att man gått mycket. 


 

Gågatan i Helsingör


 

En av båtarna 


Av Caroline - 25 juli 2012 12:52

  Har precis slutat jobba och nu ska jag åka en sväng till Danmark. Vi har superfint väder idag så det ska bli skönt att gå där och strosa i solen :)

Av Caroline - 24 juli 2012 20:00

Så skönt väder det har varit idag! Så fort jag kom hem från jobbet tog jag på lite solkräm och gick ut och lade mig på gräset och läste, som jag har längtat efter det   Jag är allergisk mot något som är ute nu för jag får allergiska reaktioner varje dag och jag tror dessutom jag börjar bli förkyld... Jag har inte mått så bra överhuvudtaget nu en tid, mycket saker att tänka på och planera och en del saker som hänt för flera år sedan som börjar komma ikapp men det ska väl lösa sig, solen gör så man mår lite bättre. Nu ska jag se lite Allsång på skansen och sedan blir det sängen. Ha det fint! 

Av Caroline - 24 juli 2012 10:44

Så fint väder det ser ut att vara ute idag! Jag jobbar för tillfället och det är inomhus men det ska bli skönt att njuta av vädret när jag har slutat  

I natt hade jag en lite märklig dröm, jag drömde att jag var tillbaka på gymnasiet och var där med mina lärare och väntade på mina betyg så blev jag inte alls nöjd. Betygen jag fick i drömmen stämde inte överrens med verkligheten men känslan var den samma... Det är över ett år sedan jag slutade skolan men drömmer fortfarande om det. Jag saknar skolan lite så det är ju inte så konstigt på det sättet men ändå  Nu är min rast snart slut så vi hörs!

Av Caroline - 23 juli 2012 20:51

Så varmt och skönt det var idag :) Jag hade en kort arbetsdag och sedan cyklade jag till tåget och åkte till min gammelmormor. Det var jag, min syster, min mamma, moster och mormor så hon fick storbesök! Vi handlade med oss fika, gick på promenad med henne och satt och pratade ute i det fina vädret. Hur mysigt som helst <3

Nu har jag slappat lite men snart blir det sängen för jag ska upp tidigt, men jag slipper cykla till jobbet imorgon för jag får skjuts av min vänliga kollega så sparar jag kroppen de ca. 2 milen   

Av Caroline - 22 juli 2012 21:00

Jag fick en hel del fina presenter på festen igår, en hel del kuvert men även några presenter. Jag fick bland annat glas, halsband, en kudde, en skiva och en ram.


   

En skiva med mannen med den underbara rösten (och personligheten)! :)  
    
Passar bra då jag var i London för ett tag sedan och tittade på nästan alla de här sakerna :)


 

Av Caroline - 22 juli 2012 20:06

Idag har jag varit på utflykt med min farmor och farfar. Vi var vid ett slott och fikade och tittade lite, sedan var vi i en park och tillslut åt vi massa jordgubbar. Där går en å vid slottet och där var väldigt fint och parken vi var i är också väldigt fin. Nu ska jag snart sova för jag ska jobba tidigt imorgon. Ha det fint <3


    
Jag utanför slottet i kläder jag köpt på Cassels

     

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards