Carrolajsa

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Caroline - 15 juni 2012 21:00

Sitter här i min onepiece look-a-like och tvingar i mig lite te, som jag egentligen inte tycker om, för att min hals ska kännas lite bättre. Nu börjar matchen Sverige-England, hoppas nu vi vinner! Hoppas jag mår bättre imorgon för jag har lust att hitta på något kul så vi får se vad som händer. Hoppas ni får en trevlig fredag <3  

Av Caroline - 15 juni 2012 16:17

Har precis kommit hem från jobbet och jag känner mig helt slut. I måndags började jag det första av mina två jobb i sommar och det är som chef över barnverksamheten som finns på sommaren i den församlingen jag är med i. Det är de två första veckorna på sommarlovet mellan 9 och 15, denna veckan har jag haft 12 barn och det har varit superkul! Nackdelen med att man umgås så mycket, speciellt med barn är alla bakterier som blandas  Det var en del barn som var förkylda och nu har jag också blivit det, näsan rinner och halsen gör grymt ont. Jag är egentligen riktigt pepp på att gå ut och dansa men det får nog bli sängen,film och fotboll istället... 

Hoppas ni får en trevlig fredag! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards