Carrolajsa

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Caroline - 12 juni 2012 15:45

Hejsan- svejsan! Har precis kommit hem från jobbet och ska göra mig i ordning och åka på studentfester Två av mina kära vänner tar studenten idag så det blir en snabbis hos båda eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Tänk att det nästan är precis ett år sedan jag tog studenten(gjorde det den 9/6), det känns lite sjukt! Året har gått så sjukt snabbt men jag har också hunnit med en hel del; en resa till Mallorca, en till Teneriffa, en till London, jag har jobbat en hel del, träffat vänner och familj... Man kan kort säga att jag har satt mitt liv på play igen efter att det har varit på paus i många år då skolan har tagit upp nästan all min tid. Nej, jag har mycket som ska fixas innan jag ska åka så jag har lite bråttom.

Ha det bäst<3  

  
Jag på min studentdag!


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards