Carrolajsa

Alla inlägg under maj 2012

Av Caroline - 19 maj 2012 20:22

Idag har jag fått utlopp för min kreativa sida då jag bestämde mig för att göra något åt de recept som har legat lite här och där bland mina papper så jag har pysslat, ritat och klippt och gjort mig själv en receptsamling   Nu återstår bara att prova recepten men det får bli en annan dag för nu blir det lite filmmys. Ha en bra kväll <3

Av Caroline - 19 maj 2012 08:43

Pigg och vaken efter en underbar dag igår  Först en härlig shoppingtur till Gekås Ullared där jag hittade många bra fynd och sedan hem lägga grejerna och åka iväg och träffa två av mina absolut närmsta vänner. Vi åkte och handlade lite gott att äta och dricka, gick ut och satt oss och såg solnedgången och pratade massa minnen från låg-, mellan- och  högstadiet då vi alla tre gick i samma klass. Sedan blev det lite fotboll och dunkgömme for old times sake också  

Nu ska jag titta på gårdagens Let's Dance och äta en god frukost.

Ha det fint <3  

Av Caroline - 17 maj 2012 23:51

Har precis kommit hem efter att ha jobbat och nu ska jag lägga mig direkt för jag ska upp tidigt imorgon ,jag ska nämligen till Gekås Ullared! Det var ett tag sedan nu så det ska bli kul med en liten dagsutflykt dit men klockan ringer 5.45 så ska sova nu så jag är pigg imorgon. God natt <3

Av Caroline - 17 maj 2012 12:01

Usch som det regnar idag! Jag hade tänkte ge mig ut på en joggingrunda men tror jag hoppar det för det öser ner. Har istället tittat på finalen av stylisterna på kanal5play.se Det är en trevlig serie och man kan inte låta bli att bli lite avundsjuk på allt deltagarna får hitta på och alla de får träffa. Jag har haft förmånen att träffa Sofi Fahrman en gång och hon är verkligen så trevlig, duktig och glad som hon verkar  Nu ska jag gå och göra mig i ordning för jag ska sticka och jobba om en stund. Ha det fint<3

Av Caroline - 16 maj 2012 19:05

Har precis kommit hem från kören och vi har börjat öva in nya låtar inför nästa uppsjungningstillfälle och vi ska sjunga Fix you av Coldplay. Jag var inte så bekant med låten innan men jag tycker det är en väldigt bra låt så den kommer nog spelas flitigt här hemma   Nu ska jag titta lite film och ta det lugnt.

Ha det fint <3

Av Caroline - 15 maj 2012 21:31

Kom hem från fotokursen för en stund sedan och nu tittar jag på hockey. Idag har jag tagit det lugnt mestadels av dagen förutom ett litet ärende jag gjorde åt en bekant. Ska se lite ishockey nu sedan blir det sängen för jag är grymt trött. 

Ha det bra <3

Av Caroline - 14 maj 2012 19:12

Har precis sett uttagningen av EM truppen, det blir nog bra. Förr var jag inte så intresserad av sport även om jag är uppvuxen bredvid fotbollsplanen då min pappa, bror och nu syster spelar fotboll men nu tycker jag att det är kul  Förutom det har jag också jobbat lite idag och sett lite av August Strindbergs Fadren.

På tal om sport meddelande ju tyvärr Christian Olsson idag att han lägger trestegs skorna på hyllan på grund av skador. Det är synd för svensk friidrott, och för Olssons del, men det är bra att man känner sina och sin kropps begränsningar.

Nu ska jag dra ut på en liten kvällspromenad, ha det bra <3

Av Caroline - 13 maj 2012 21:23

 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards