Carrolajsa

Alla inlägg under maj 2012

Av Caroline - 23 maj 2012 20:09

Idag har här varit riktigt varmt och skönt, det har nästan känts som om man varit utomlands! Jag fick en bra start på dagen med frukost i solen hos en underbar vän, sedan lunch hos farmor och farfar, lite solande i trädgården och kör nu ikväll. Nu ska jag bege mig ut på en powerwalk och sedan ska jag packa lite inför London  

Av Caroline - 23 maj 2012 08:01

God morgon! Jag ska snart åka iväg till min kära vän som jag ska åka till London med. Det är inte så många dagar kvar tills vi åker så vi ska skriva ut biljetter, titta lite shoppingtips och lite så  Jag är riktigt taggad och längtar till måndag!

Nu måste jag göra mig i ordning så jag inte missar bussen. Ha det fint<3

Av Caroline - 22 maj 2012 23:09

Tittade precis på eurovision semifinal och där är en del bra bidrag, jag gillar bland annat Cypern och såklart de söta ryska tanterna! Deras låt kanske inte är den bästa och jag förstår inte texten men de är urgulliga! Även om det inte är utseendet utan låten som ska spela roll så utstrålar de en sådan genuin glädje så jag kan inte annat är gilla dem  Nu håller jag bara tummarna för Loreen på torsdag. 
Nu ska jag gå och lägga mig så man vaknar pigg imorgon då jag har en del planerat! Sov gott <3  

Dop

Av Caroline - 22 maj 2012 12:46

Har precis tittat lite på prinsessan Estells dop, så fint  Nu blir det till att städa lite och sedan ska jag äta lunch ute i solen. Ikväll ska jag på fotokurs och sedan blir det Eurovision kval.

Hoppas ni har fint väder och kan njuta lite av det<3

Av Caroline - 21 maj 2012 22:00

Jag körde lite träning innan; gick en lång powerwalk, gjorde magövningar och gick på min "steppmaskin" och det känns i kroppen nu, det värker lite här och där Har precis tittat på Alcatraz och nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite. Jag har varit ute en del idag men imorgon när jag är ledig hoppas jag på riktigt fint väder så jag kan ligga ute i solen.

Såg också precis på sporten att Robin Söderling inte ger upp utan att han ska försöka komma tillbaka! Jippie tycker jag för han är verkligen duktig och en av mina favorit idrottsmän. Han ska dessutom bli pappa, grattis!


Ha det fint<3

 
Så här ser min "steppmaskin" ut, en väldigt användbar sak så jag tackar min mormor som lånat ut den till mig!

Av Caroline - 21 maj 2012 08:15

Ska iväg på ett möte om en stund och sedan ska jag jobba i eftermiddag men vi får se vad dagen där emellan har att bjuda på.

Ha det fint<3

Av Caroline - 20 maj 2012 21:37

Vilket underbart väder det har varit idag! Efter att ha fikat hos min gammelmormor låg jag ute i gräset i solen ett par timmar och tittade på repriser av en av mina favorit serier: Downton Abbey och sedan kastade jag och min syster lite boll ute och höll på och larvade oss lite, hur kul som helst! Nu ska jag ut och springa en runda, kände att det behövdes efter helgen! Ha det fint<3

Av Caroline - 20 maj 2012 12:02

Idag ska jag åka hem till min söta gammelmJormor som fyller 91 år imorgon. jag jobbar imorgon och kan tyvärr inte träffa resten av släkten men det får bli en annan dag. Nu ska vi handla lite fika och sedan gå hem till henne och njuta av solen.Ha det fint<3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards