Carrolajsa

Alla inlägg under mars 2012

Av Caroline - 21 mars 2012 13:38

Idag har jag börjat att repetera inför högskoleprovet på riktigt (känner egentligen att jag är lite sent ute men, men). Jag har gjort ett gammalt prov och kände att jag behövde titta igenom lite formler från matten så det fick bli till att leta upp ett formelblad och lite så. Nu ska jag låta infon sjunka in i min hjärna medan jag tar en promenad i det fina vädret vi har. Ha det bra!   

Av Caroline - 20 mars 2012 21:42

Då är jag hemma igen efter en mycket trevlig dag på stan med lunch och shopping och sedan den första gången på en fotokurs jag ska gå. Dagen har varit lyckad på många sätt, jag gjorde riktiga fynd på stan och jag fick lära mig nya saker på fotokursen!
Nu ska jag titta film innan det är dags att sova.

Ha det bra      

Vi fick testa på att göra fotogram i mörkrummet, man fick ta vad man ville och göra en bild av det och sedan använda en maskin och sedan olika vätskor, riktigt häftigt.


   

Jag fick den här ringen av min kompis idag när jag träffade henne, den var mitt i prick då det är en kamera!

Jag köpte ett par mörka jeans på H&M, 99kr


   
Det blev även en blå skjorta från H&M, nu 99 kr.

  
Och ett par vinröda byxor från pieces som det var rea på så de blev 72 kr



Av Caroline - 20 mars 2012 17:36

Åt en väldigt god(och lite onyttig) lunch under shoppingturen med min kompis idag. 

 

Av Caroline - 20 mars 2012 11:34

Hejsan! Idag ska jag börja på en fotokurs, jag älskar att fotografera så det ska bli kul att lära sig lite om det "mer på riktigt". Detta är dock inte förrän i kväll och innan dess ska jag möta upp en av mina bästa vänner och äta lunch och gå en sväng på stan.
Ha en bra dag!

här kommer lite bilder jag har tagit tidigare

       

Av Caroline - 19 mars 2012 13:22

Det blåser riktigt mycket hos oss idag, man hör riktigt hur det knakar i fogarna på huset. Hoppas man inte blåser iväg när man sätter foten utanför dörren... Nu ska jag göra mig i ordning och sticka och jobba. Ha det bra!

Av Caroline - 18 mars 2012 09:12

Hejsan, då har man vaknat efter en skön natts sömn. Jag var helt slut igår efter att först ha passat två barn mellan 16.30 i fredags till 10.00 igår och sedan jobba 12-15 med en reklamkampanj på stan. Det var kul men man rörde sig hela tiden så min kropp var helt slut sen. Idag har jag inget planerat, antingen blir det till att fortsätta sortera min saker (har börjat en storsorteringav allt jag äger och har då jag kände att det verkligen behövdes) eller så blir det till att slappa  

Ha en trevlig söndag!

Av Caroline - 16 mars 2012 14:50


Idag är det hur skönt väder som helst hos oss här nere i Skåne. Jag tog en promenad innan för jag skulle handla lite och lämna tillbaka böcker på biblioteket och så och jag var tvungen att ta av mig halsduken för det var så skönt väder, vilket säger en del för jag fryser alltid annars   Jag gick inom en sväng hos min farmor och farfar och skulle lämna tillbaka en film jag lånat och då blev jag bjuden på middag så då slipper jag laga det idag. Min pappa fyller år idag, grattis kära pappa, men jag ska jobba i kväll så jag får fira honom i morgon. Nu ska jag dammsuga nedan våningen av huset som min pappa bad mig om.
Ha en bra fredag!

   

Av Caroline - 14 mars 2012 13:58

Både igår och idag har jag passat min bonussyster som varit sjuk.Så jag har spenderat dagarna med att titta på film, spela bingo, finns i sjön, lotto och laga pannkakor. Nu sitter hon vid datorn så nu ska jag passa på att diska och städa lite. Ikväll blir det kör och KU(kyrkans unga) så det blir trevligt.
Ha det bra!  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards