Carrolajsa

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Caroline - 26 mars 2012 23:02

Snacka om att man samlar på sig saker. Jag och min syster har hittills samlat ihop saker som ska slängas i fyra och en halv säck och saker som ska skänkas bort i fem kartonger och vi har en hel del kvar att gå igenom... Det känns skönt att bli av med saker men man får nästan lite ångest när man tänker på att man själv har samlat på sig allt under åren... 

Nu ska jag snart sova,är helt matt i kroppen efter att ha burit kartonger och säckar hit och dit och upp och ner. 

Ha det bra, god natt!

Av Caroline - 26 mars 2012 10:02

Jag såg precis Maria Montazami presentera vädret på TV 4, riktigt bra jobbat av henne tycker jag  Personligen tycker jag att Montazami är cool, hon kör sitt eget race och gör det hon vill. Det finns ju mycket fördomar om hemmafruarna i Hollywood och jag har aldrig sett det programmet som gick men jag tycker Montazami verkar annorlunda, hon har sitt företag och så. Jag tycker det är ganska imponerande. Jag skulle också vilja starta ett eget företag i framtiden... Nu ska jag äta frukost och sedan får vi se vad denna lediga dag har att bjuda på.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards