Carrolajsa

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Caroline - 18 februari 2012 21:27

Då var Melodifestivalen del 3 slut,blev inte riktigt som jag hade hoppats men men. Nu ska jag snart försöka sova och hoppas jag mår bättre i morgon. 

God natt!

 

En bild på resväskan jag köpte i en av mina favorit affärer,smart buy.

Av Caroline - 18 februari 2012 19:46

Då var det snart tid för Melodifestivalen igen, där är flera nummer jag ser framemot idag så det ska bli kul. Två av mina kompisar skulle egentligen komma över och titta med mig men jag fick säga att det inte var en så bra idé för jag mår inte alls bra så det hade kanske inte blivit så kul. På tal om kvällens deltagare så drömde jag om en av dem, ingen oanständig dröm utan jag drömde att Mattias Andréasson kontaktade mig och ville att jag skulle bli barnvakt till hans dotter. Det hänger ju ihop med att jag precis har börjat passa två barn men ändå lustigt hur man kan få ihop en dröm med så specifika människor men drömma kan man ju  


Den här dressen köpte jag idag, den är från MQ och jag längtar tills jag kan använda den! 
 
Lite närmre bild på mönstret.

Av Caroline - 18 februari 2012 10:23

Jag har mått bättre än vad jag gör idag, huvudet värker och likaså kroppen. Det känns som om en förkylning ska bryta ut och det är inte riktigt vad jag behöver nu. Har en del saker inplanerade denna helg och veckan som kommer så jag hoppas jag mår bättre framåt kvällen. Ska vila stora delar av dagen tänkte jag, ska bara åka och handla en resväska jag har spanat in sedan blir det sängen till ikväll.
Hoppas ni alla därute mår bra och får en trevlig lördag!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards