Carrolajsa

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Caroline - 15 februari 2012 19:01

Då har man kommit hem efter att ha passat två otroligt gulliga barn, förutom lite bajsblöjor så var allt väldigt kul  Nu hade jag tänkt plugga lite. Det har gått typ ett halvår sedan jag tog studenten och nu känner jag ännu mer än innan att jag saknar skolan. Jag har alltid älskat att gå till skolan och även om jag i princip alltid har haft väldigt mycket läxor och alltid har ansträngt mig så saknar jag även det till viss del. Därför har jag pluggat en del på egen hand även om jag inte har någon som säger att jag ska. Det har varit allt ifrån språk och historia till geografi. Jag älskar att lära mig saker och självförtroendet höjs en liten smula för varje gång som man känner att man kan något viss om det kommer på tal någonstans. Nu lyssnar jag på nyheterna och sedan blir det till att plugga lite geografi, huvudstäder och karta.
Ha det bra!

Av Caroline - 15 februari 2012 14:45

Hejsan! Då är man på väg hem efter att ha jobbat nästan en hel dag och nu blir det till att hämta två riktigt söta barn på dagis som jag ska passa några timmar idag och imorgon. Ser framemot det och hoppas att allt kommer gå bra och att inget jobbigt händer. Är lite nervös men det ska nog gå bra, har gjort det förr men ni kan gärna hålla tummarna för mig  
Ha det bra!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards