Carrolajsa

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Caroline - 4 februari 2012 22:05

Då var årets första deltävling slut. Det kan ju finnas delade meningar om dess innehåll men jag tycker ändå att det på det stora  hela är ett trevligt och charmigt program och det är lite av en tradition att titta på det. Nu ska jag snart sova,har mycket på schemat imorgon. Ha det bra  

Av Caroline - 4 februari 2012 19:30

Hejsan! Idag kan ingen anklaga mig för att ha gjort för mycket. Har legat framför tv:n största delen av dagen och bland annat tittat på The King's speech, Simone, The voice Sverige och precis Barbie- den perfekta julen tillsammans med min 6 åriga bonussyster. Har dock hunnit med lite bus som att bli nedgrävd under massa filtar i soffan och tillagning av tacos också  Nu drar snart årets Melodifestival igång, har faktiskt längtat. Även om det finns en del bidrag som känns lite sådär så finns det många som jag tror blir bra så jag hoppas!
Hoppas ni har haft en bra lördag och får en trevlig kväll.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards