Carrolajsa

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Caroline - 1 februari 2012 17:14

Idag har det inte varit min tur dag, det började med att jag vaknade med en grym huvudvärk(tänkte till och med sjukanmäla mig först och då har det gått långt när det gäller mig) sedan trillade jag i trappan och slog armbågen och höften, sedan började smärtorna i min fot komma tillbaka, efter det fick jag kaffepaket i huvudet när jag försökte rätta till i en hylla så jag rev mig på kinden och sist(än så länge) gick ett gammalt sår på fingret upp igen och började svida och blöda. Hoppas det inte kommer mer för nu ska jag hem till min farmor och farfar och äta födelsedagsmiddag.
Hoppas jag inte trillar på isen på väg dit   
Ha det bra!   

Av Caroline - 1 februari 2012 06:27

Jag älskar busschaufförer som släpper in en i bussen även om det är 15 minuter tills de ska köra. Då slipper man sitta ute och frysa :) Nu är jag på väg till praktiken och sedan blir det middag hos farmor som fyller år. Hoppas ni alla därute får en bra dag!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards