Carrolajsa

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Caroline - 29 januari 2012 21:04

       
Helgens inköp, sammanlagt 100 kr. Perfekt   
Har precis kommit hem efter en trevlig middag hos mormor, det blev kålpudding, potatis och sås. Vi bar upp hennes nya soffa också så det blev lite "träning" idag, skönt   Nu ska jag snart sova så jag orkar jobba imorgon. Hoppas ni alla har haft en trevlig helg för det har jag.
Ha det bra!  

Av Caroline - 29 januari 2012 11:57

Då var det söndag igen... Hade en trevlig lördag igår med lite shopping, god middag och film. Köpte en skön skjorta och ett par shorts på Cubus rea, tänkte lägga upp bild senare när min telefon vill fungera som den ska   Idag blir jag bjuden på god middag hemma hos min mormor, ska bli kul att träffa henne och förhoppningsvis min kusin, det var ett tag sedan nu då jag har jobbat en hel del. 
Var ute på en morgonpromenad innan, det var kallt men ändå skönt. Kände att jag behövde röra på mig lite så man inte blir helt försoffad  
Hoppas ni får en trevlig söndag!
Kram  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards